Casa Vicens Gaudí premia el carrer Joan Blanques de Baix de Tot en el concurs de carrers guarnits de la Festa Major de Gràcia

20 / 08 / 2024
Gràcia
  • La casa museu ha atorgat el reconeixement al carrer pel seu homenatge al paisatge holandès.
  • Per tercer any consecutiu, la primera casa de Gaudí atorga un dels premis especials al concurs de carrers engalanats de la Festa Major de Gràcia.

Per setè any consecutiu, la primera casa de Gaudí ha col·laborat amb la Festa Major de Gràcia. Als descomptes a les seves entrades i als tallers familiars, cal afegir també el premi al concurs de carrers guarnits que impulsa la Fundació Festa Major de Gràcia.

L’entrega s’ha dut a terme aquest dilluns a la tarda a la Plaça de la Vila de Gràcia.  En l’acte de lliurament, el jurat de Casa Vicens ha concedit el seu premi al carrer Joan Blanques de Baix de Tot “per la bona execució artística i bona resolució tècnica, per apropar un país a través de la seva flora, l’estil de vida, l’esport, l’arquitectura, el clima o la gastronomia”. El director de Casa Vicens, Emili Masferrer ha lliurat el guardó i  ha subratllat “per reivindicar tècniques artesanals com la ceràmica de Delft i la pintura d’artistes com Rembrandt o Vincent Van Gogh hem decidit atorgar al carrer Joan Blanques de Baix de Tot el nostre premi”.